Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av lina carlsson - 4 augusti 2011 23:31

tjA!   


TYCKER SÅ JÄVLA SYND OM MIG SJÄLV.. haha, allvarligt talat alltså.

snackade nyss me simon i telefon, alltså SISTA snacket innan jag drar!?

that's fucking sad!

men sånt är livet, sååååååånt är livet.. osvosv.

skit händer, blablabla.

men nu ska ja gå och lägga mig- efter att jag packat klart de sista som lata jag inte orkat göra än! men ni får ha de supergött, och hejdåååå ifall detta blir sista inlägget innan jag åker! pusshej!


 

Av lina carlsson - 4 augusti 2011 09:55

tjA


ska snart - om jag orkar - lyfta på min feta röv och ta mig till duschen. är trött som bara den idag så vet inte om jag ska dra mig till stan me vera eller inte också, haha!

vill ju inte va allt för trött i morgon heller eftersom planet lyfter klockan 5 ( på eftermiddagen ) och jag HATAR att sova på flygplan, så jävla obekvämt!

m folks, detta KANSKE blir sista inlägget på två veckor nu då!

fast bloggar nog iofs senare, och kanske imorgon innan klockan 1.

haha, får se!


men nu ska jag dra och käka, SEN duscha och sen blir de väl att ringa vera.

återkommer senare-


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards