Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

dagens smink.. ;__;

Av lina carlsson - 5 augusti 2011 11:34

nu startar jag en ny kategori, nämligen dagens smink! 

helt random och egentligen fullkomligt ointressant, men ändå! 

klandra mig inte för jag är inte precis king på dedär me smink. 

börjar iallafall med de när jag kommer hem från cypern om jag nu kommer 

komma ihåg detta, haha! 


 

 




här får ni gårdagens smink iallafall...  alltså nej, jag brukar inte ha sånna ögonskuggor. bara lekte lite, haha! 


ja, detta va nog de sista inlägget.

åker till flygplatsen om 1 timme eller  2, men ni får ha de super! 

hajdå! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lina carlsson - 28 augusti 2011 08:57

tjAAAA slappisar!     nu är klockan 9, men ja gick upp för ungefär en timme sen. SÅHÄR TIDIGT PÅ EN HELG!? inte okej.    idag blir de som sagt torp me honiboy, ska försöka hitta en till traguspiercing och lite sånt där. fick ju en av emma.d...

Av lina carlsson - 28 augusti 2011 00:58


har man världens gulligaste pojkvän eller har man världens gulligaste pojkvän?        hihi, kolla va älskling gav mig i födelsedagspresent $;  kunde ju inte fått något bättre!    ~ älskar dig ♥    ...

Av lina carlsson - 27 augusti 2011 23:58

måste bara berätta att ja och honiboy kommer starta vårat '' sova över varanan helg - schema '' igen.  härligt! ni anar inte va ja har saknat de. ja och honiboy höll de ju rättså länge, sen cpade de sig osvosv.  iallafall, sjukt glad för de! c:  ...

Av lina carlsson - 27 augusti 2011 23:48


tjA! nu är de ungefär en vecka och några dar sen ja kom hem från cypern, lol ;___; tänker inte dra nån jävla lång historia om de och som ni kanske fattar har ja inte orkat/velat blogga sen dess. :)  fyllde iallafall år igår och hade en toppen bra...

Av lina carlsson - 5 augusti 2011 08:10


tjA!   faaaan va jag är på bra humör idag, ehe. går bara runt och väntar på att klockan ska bli ett då vi drar oss till flygplatsen. - fast planet går ju inte förrens klockan fem, men ändå ;_______; men antar att jag kommer me ett inlägg ti...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards