Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av lina carlsson - 3 augusti 2011 22:05

känns förjävligt att jag inte hunnit träffa alla jag velat innan jag åker!

och simon som jag inte kommer träffa på tre veckor!?

hur fan ska detta sluta, haha :(

TYCK SYND OM MIG!!


 

Av lina carlsson - 3 augusti 2011 19:43

10 saker du säkert inte visste om mig - 



1. jag stör mig fruktansvärt mycke på folk som säger att dom är tjocka för att få uppmärksamhet. 


2. jag är omogen men stör mig på andra som är de. 


3. jag är urkass på matte och lyckades aldrig få mer än hälften rätt på något matteprov i 7an.


4. jag tänker fokusera mer på skolan nu i 8an.


5. jag tycker själv att jag är en '' attentionwhore '', en av dom värsta jag vet. 


6. jag tycker gröna ögon och rött hår är något av de finaste som finns. 


7. mina favorit band just nu är tokio hotel, mayday parade, linkin park, paramore och black veil brides. 


8. jag hatar blåa ögon. 


9. jag beundrar folk med blått/rosa/lila/oranget hår. 


10. jag har världens underbaraste pojkvän. 



 

HAHAHAHAHAHA va ful 

Av lina carlsson - 3 augusti 2011 16:42

HEEEEEEEJ! 



nu är jag heeeelt färdigpackad till cypern! 

helvete va gött de ska bli alltså. 

nu när de har kommit skitväder över uddevalla också, haha! 

nemen de har ju vart svinvarmt ett par dagar så antar att de inte är något ni nojjar över? 

skitsamma! de va faktist inte de jag tänkte skriva om.. 


fast egentligen hade jag inget alls att skriva om.. 

hejdå ;_______; 


 

Av lina carlsson - 3 augusti 2011 09:00

funderar på att färga håret efter cypern men vet inte om jag vill ha brunt eller nåt åt de röda hållet. alltid lika svårt, haha! 


 


kanske nåt sånt?  


haha, fan va svårt! 

lite hjälp kanske? ;____; 

Av lina carlsson - 3 augusti 2011 08:27

hej gott folk! 


inte bloggat pga att jag vart och badat med emma.d dom tre senaste dagarna och sen inte orkat, sådär har ni den utmärkta bortförklaringen! 

idag blir de - efter alla dagars badande - en lugn dag hemma. 

ska börja packa lite smått också inför fredag då jag drar iväg till cypern i två veckor! 

behöver verkligen komma bort från uddevalla känner jag ;___; 

att de ska bli skönt att slippa en del här är ju bara förnamnet, haha!


men återkommer seeeen, hajhaj! 


 

andy sixx.. * dregel'  :3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards